چند پیشنهاد درباره‌ی خواب دانش اموزان در کانون ریاضی گرگان

چند پیشنهاد درباره‌ی خواب دانش اموزان در کانون ریاضی گرگان

 

  1. ۱٫ از نظر کانون ریاضی گرگان برای دانش آموزان هشت ساعت خواب مفید می باشد. اگر بیشتر از این بخوابید مطمئنن باعث از دست رفتن زمان مطالعه و درس خواندن می شود. بیشتر افراد هنگامی که بیشتر از هشت بخوابند هم کسل می شوند و هم باعث می شود که در طول روز احساس خوابیدن داشته باشید.

 

  1. کانون ریاضی گرگان به دانش آموزان توصیه می کند که اصلا برای درس هایتان تا نصفه شب بیدار نمانید.

زیرا این کار باعث می شود که در روز بعدی احساس خواب الودگی داشته باشید که باعث می شود وقت کمتری برای خواندن درس هایتان بگذارید. کانون ریاضی گرگان به دانش اموزان گوش زد می کند که در ساعت تعیین شده بخوابید و اصلا نگران نباشید. و همیشه طبق برنامه ریزی درس هارا مطالعه کنید.

  1. یکی از مشکلات دانش اموزان در کانون ریاضی گرگان خوردن قهوه و مواد کافئین دار قبل از خواب می باشد. این مواد باعث می شود که در هنگام خواب اختلالاتی به وجود اورد می اورد.

قهوه،خوردن شکلات،قهوه و… نیز جزوه این موارد می باشد.

البته کانون ریاضی گرگان خوردن مقداری چایی قهوه و… را در طول روز را توصیه می کند زیرا باعث شادابی و انرژی می شود.

  1. کانون ریاضی گرگان در جلسات مشاوره به دانش اموزان خود می گوید که قبل از خواب حتما شکم خود را سیر کنید و اصلا با شکم خالی نخوابید زیرا باعث مشکلاتی می شود و حتی گاهی اوقات از گرسنگی زیاد نیمه شب تصمیم به خوردن غذا میگیرند که باعث بدخوابی خواهد شد.
  2. خوردن قرص هایی که خواب اور هستند را کانون ریاضی گرگان ممنوع کرده زیرا باعث مشکلات جانبی و اختلال در بدن دانش اموز خواهد شد.

کانون ریاضی گرگان از دانش اموزان خود می خواهد که تمامی چیزایی که باعث نگرانی و استرس در انها می شود را یادداشت کند و در جلسات مشاوره بیان کنند.

 

 

دیدگاه ها بسته شده است

پرداخت شهریه
خانه
آزمون های آنلاین
تماس با ما