راه کاری برای یادگیری بهتر درس ها در کانون ریاضی گرگان

راه کاری برای یادگیری بهتر درس ها در کانون ریاضی گرگان :

یکی از مسائلی که برای دانش اموزان در کانون ریاضی گرگان می تواند مهم باشد این است که بین درس خواندن و تست زدن چقد وقت صرف کنند.

به همین دلیل مشاوران در کانون ریاضی گرگان جلساتی در این باره میگذارند که برای دانش اموزان روش های صحیح درس خواندن را اموزش دهند تا راحتتر بتوانند برای امتحانات خود اماده شوند.

گاهی اوقات دانش اموزان کانون ریاضی گرگان حساسیت های زیادی خرج این موضوع می کنندو فکرمی کنند که اگر بر روی کتاب و درس هایشان تمرکز کنند راحت به نتیجه دلخواه خود می رسند.

و گاهی اوقات دانش اموزان کانون ریاضی گرگان تمامی مطالب کتاب را مطالعه می کنند و سپس به سراغ تست زدن می روند که این روش خوب جواب نخواهد داد.

کانون ریاضی گرگان برای راحتی دانش اموزان عزیز چندکار مهم در این زمینه را مطرح کرده است:

از نظر کانون ریاضی گرگان بهتر است که پس پایان درس هایتان و نکته برداری حتما تست زدن همان مطلب را شروع کنید و خیلی بر روی تشریحی وقت نگذارید. اگه خیلی روی تشریحی وقت بذارید باعث می شود که درس خواندن تکراری و خسته کننده شود.

و نظر دیگری که کانون ریاضی گرگان بیان کرده است این می باشد که ابتدا فصل های یک کتاب یا درس را مطالعه کنید سپس بر روی تست های همان قسمت وقت بذارید و انجام دهید. پس از پایان تست به سراغ قسمت های بعدی درس بروید.

اگر برای هر قسمت که مطالعه می کنید تست همان قسمت را انجام دهید هم با سوالات بیشتر می شوید و هم میتوانید قسمت های مهم را بیشتر درک کنید.

کانون ریاضی گرگان برای موفقیت دانش اموزان خود همه روش هایی که خوب جواب داده را پیشنهاد می کند که به هدف خود برسند.

دیدگاه ها بسته شده است

پرداخت شهریه
خانه
آزمون های آنلاین
تماس با ما